Beoordelingen van Cleopatra Enschede

Recente recensies

5.0
Roelof
16 januari 2022

Zoals altijd weer top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M
16 januari 2022

Jammer dat de tas was gevallen,en dat ons dat niet is mede gedeeld. Eten was weer uit de kunst.

Mike
15 januari 2022

Kwaliteit zoals gewoonlijk, maar voor de 2e keer achter elkaar de tomatensaus niet bij geleverd. Jammer. Verder lekker.

Prins
15 januari 2022

Perfect ๐Ÿ‘

Rianne
14 januari 2022

Ik had om 18:00 uur eten besteld werd ik keurig rond 18:10 uur gebeld dat het wat later werd top dat ze gebeld hebben. En het eten was wederom echt verrukkelijk. Ik heb echt weer genoten.

Femke
13 januari 2022
H. Feijer
11 januari 2022

Wij hebben vaker besteld bij Cleopatra. Meestal tot volle tevredenheid. Dit keer was de kwaliteit beduidend minder. Zowel van de pizza als van de Tagienschotel. De kaas op de schotel was onvoldoende verhit en daardoor veel minder smakelijk. De pizza was al bijna koud bij bezorging. Jammer

Henk ten Donkelaar
10 januari 2022

Zoals altijd super lekker en snel bezorgd

Marion
9 januari 2022

Lekker gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

jan priekaar
9 januari 2022
Sanne
8 januari 2022
Stuivenberg
8 januari 2022

Lekker eten, warm eten, goede bezorging!

Tonnie
8 januari 2022

Zoals altijd goed

Joyce
7 januari 2022
Gert Kel
7 januari 2022

Het was wederom te laat en het eten was koud.

Richelle
7 januari 2022

Heerlijj gegeten en prima service tijdens afhaal! Ga zo door toppers! ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ

Jan Kruse
6 januari 2022

Gewoon top.

mvv klusbedrijf
3 januari 2022

Het gratis cola blikje zat er niet bij. Patat was niet goed doorgebakken. Salade mag volgende x kleiner gesneden worden. Tomaat was gewoon in halve stukken gesneden en uien mogen fijner

Bert
3 januari 2022

Smaakte prima, maar 2,5 uur wachten vond ik een beetje lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michael Dekkers
2 januari 2021
Jacqueline
1 januari 2021

Goed eten en op zoโ€™n enorm drukke dag als 1 jan. Prima service !๐Ÿ‘

Sanne
1 januari 2021
D
1 januari 2021

Pizza was koud en korst heel hard

George
1 januari 2021
A
30 december 2021
Anton
29 december 2021

Goed eten alleen vind het een beetje kinderachtig om de klant bij een bestelling van +20 euro nog 0.25 cent extra ideal kosten te laten betalen.

Birgit
28 december 2021

Eten later bezorgd dan verwacht en helaas minder lekker dan wat we gewend zijn. Eten is normaal echt top!

Joyce
27 december 2021
Maurice
27 december 2021

Deze keer waren de aardappelschijfjes veel te lang gefrituurd en er zaten veel oude schijfjes tussen. Erg jammer normaal gesproken is alles top.

Jenny
26 december 2021

Het heeft wederom heerlijk gesmaakt ๐Ÿ‘๐Ÿป

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mike
24 december 2021
Heyrman
23 december 2021

Lekker gegeten prima optijd

Jos
22 december 2021

Het eten was prima voor elkaar. Echter waren ze de pizza vergeten mee te nemen. Toen deze na bezorgd werd was deze nagenoeg koud.

Rianne
21 december 2021

Het eten was werkelijk voortreffelijk bezorging was op tijd 4 minuten te vroeg echt het was SUPER bij de bestelling zaten 2 blikjes drinken bij terwijl ik 1 gratis drankje kon krijgen en die ander heb ik niet betaald. Echt een dikke vette 10 hier ga ik vaker bestellen.

Noordman
20 december 2021
Guido
19 december 2021
Van gulijk
18 december 2021

Het eten was niet warm meer hellaas!

Christine
18 december 2021
Frank Blom
18 december 2021

Heerlijk gegeten en vlotte levering

Frank Baasdam
18 december 2021

Het was weer heerlijk en de bestelling was op de geplande tijd. Top

Sabrina
17 december 2021

Ik had al vroeg in de middag online besteld dat het om half 6 bezorgd zou worden. Helaas kwam het 10 min later. Wij hadden extra zo vroeg besteld omdat we weg moesten.

Imambaks
16 december 2021

Eten en service bij deze zaak is altijd goed!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Dorien
13 december 2021

Bestelling kwam bijna twee uur later. Pizza zat geen smaak aan, beetje flauw. Eten was koud. Erg jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gert
12 december 2021

Bestelling was een uur later dan de bevestiging in de mail.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M.Taha
12 december 2021

Het eten was erg lekker en de snelle berzorging was top! Tot een volgende keer๐Ÿ‘๐Ÿผ

Faruk Gulunay
12 december 2021

Lekkerste pizza van Enschede Ga zo door!!!!!!

Andy Boxem
10 december 2021

Op de website moet je oppassen met je bestelling en het dubbel controleren. Bij mij ging het mis, ik klikte op shoarma maar het venster verschoof naar kipkebab(bah..). Tevens 25 minuten later bezorgd dan aangegeven. Hoe mij dit kon gebeuren???? Voortaan check ik het dubbel, zonde van de centen.

Jolanda
10 december 2021
Mathieu
8 december 2021

Ik vind het eten pas naar een uur en twintig minuten bezorgt echt slecht

Marco
8 december 2021
Pam
5 december 2021

Eten is altijd goed. Maar we hebben om 17.10 besteld ( online ) eten zal komen om 18.10. Heb gebeld om 18.40 en t eten kwam om 19.15. Dat is echt te lang wachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roos
5 december 2021
Rene
5 december 2021

eten was koud en aan de late kant .kwaliteit was wel goed normaal is dit altijd goed

cor
4 december 2021
Gert Kel
3 december 2021

Helaas wegens drukte was de bestelling een uur later. Echter het eten was wederom perfect. En we werden netjes gebeld dat het wat later werd.

Tes
3 december 2021

Zoals altijd was top !!

Kurby
29 november 2021
Gerald
28 november 2021

Lekker eten snel, zelfs op zondag

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
27 november 2021
Jordy
27 november 2021

Meer dan twee uur moeten wachten en nog geen eten bezprgdโ€ฆ.

Francisca
27 november 2021

2,5 uur gewacht op ons eten. Aardappelschijfjes weinig en hard

Vulker
27 november 2021

Meer dan 2 uur moeten wachten op het eten

RB
27 november 2021

In de mail stond een bezorgtijd van 1 uur maar het duurde 1.5 uur erg lang dus

Wendy
26 november 2021

De bezorging laat echt op zich wachten , heb om kwart voor 6 besteld en ze kwamen pas om kwart over 8, das 2 en een half uur later. Dat vind ik slecht! Geen telefonisch contact en zelf waren ze ook niet bereikbaar, Echt diep triest!!

Anoniem
26 november 2021

17.30 besteld, mailtje met afleververwachting van 18.15. Uiteindelijk om 19.15 de bel. Wel goed warm en lekkere pizzaโ€™s. Maar bezorgtijd is echt te lang. Even een telefoontje zou al heel wat goodwill opleveren.

Yvonne vos
26 november 2021

Bezorging werd voorspeld op 18.10. Helaas pas 18.40 bezorgd. Eten was lekker zoals altijd.

Howik
26 november 2021

Zeer vriendelijk personeel & eten was ook erg lekker!

M. Imambaks
23 november 2021

1ste x sambal vergeten wel nageleverd maar mijn blijkje cola beb ik niet gehad!

Marieke
23 november 2021

Heerlijk gegeten, goede service, spontane bezorgster, erg leuk

Ellen
23 november 2021
desire van voorst
22 november 2021

Eten was lekker en goed warm.Alleen tydsindicatie was 45 minuten later!! Dan was aangegeven in mail..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans van Wezel
22 november 2021

Had graag gezien dat de sla apart bijgevoegd zou worden. Verder prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M
22 november 2021

Wij hadden oa een extra bakje aardappelen besteld voor โ‚ฌ3,- we kregen een half bakje. Dit was erg matig qua hoeveelheid. je verwacht dan toch wel een flink portie aardappelen. Verder smaakte het eten wel goed. En we moesten erg lang wachten tot het bezorgd werd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerald
21 november 2021

Was goed en genoeg. Lekker man.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Egberink
21 november 2021

Prima.En het smaakt heerlijk Prijs en kwaliteit is helemaal goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerjan
21 november 2021

Heel snel bezorgd en het eten was heel lekker!

Leanne
21 november 2021
Edwin Koster
20 november 2021
Stephan
19 november 2021

Was super goed alleen mag wel iets grotere bakjes knoflooksaus

Irja
14 november 2021

Vorige week een slechte recensie geplaatst over een bezorging die niet goed gegaan was. Cleopatra heeft dit heel netjes met ons geregeld en wij hebben vandaag ter compensatie onze maaltijd volledig vergoed gekregen. Heel netjes!! Het eten was wederom erg lekker en ik ben de vorige keer toch te snel geweest met mijn recensie..Wij bestellen hier zeker nog een keer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van der Meer
14 november 2021

Heerlijk gegeten en snelle bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gert
14 november 2021

Altijd vers en op tijd. Rechtstreeks via de site van Cleopatra zelf.

Ton
13 november 2021

Zoals altijd goed. De beste shoarma van Enschede en ongeveing

Mieka
11 november 2021

Aantal koteletten mog meer ziijn dan 6 stuks, gezien zoโ€™n schotel 18.50 euro kost!

GJ Wolters
9 november 2021
mevr. R. Pieffers
8 november 2021
Sander Lageveen
7 november 2021

Shoarma schotel en een los pita broodje besteld. Prima schotel al mag de knoflooksaus iets scherper, deze was helaas wat mild van smaak. Prijs kwaliteitverhouding was top!

Van vliet
6 november 2021

Het eten was weer heerlijk

Prins
5 november 2021

Top alles geleverd en warm ๐Ÿ‘

Gabriel
3 november 2021
Dirk
1 november 2021

1,5 uur gewacht, bestelling was niet compleet. Geen excuus oid

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rudie
31 oktober 2021

De bestelling was absoluut niet warm eerder koud en dit kwam waarschijnlijk doordat de bestelling half Enschede gezien heeft en dus te laat besteld is. Jammer dit was ik niet gewent.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michel de vogel
31 oktober 2021

Super lekker alleen te weinig aardappels,voor de rest geweldig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J. v. Gorsel
31 oktober 2021

Duurde lang, maar was van tevoren gemeld. Dus belofte keurig nagekomen! Pizzaโ€™s waren erg lekker.

Jer
30 oktober 2021

2uur later koud. Nee niet meer

Siegersma
29 oktober 2021

Vandaag was het niet best, bezorging 20 min te laat, 2 van de 3 pizza de boden veek te hard doorgebakken op de shoarma pizza shoarma droog en erg hard. Dit nog niet eerder mee gemaakt. meer als de helft van de pizza, s niet meer kunnen eten. Dit kan natuurlijk een keer gebeuren maar voor 33 euro aan pizza mag je wel een beetje kwaliteit verwachten.

Jordy
27 oktober 2021

Het was weer heerlijk!

Ghada
27 oktober 2021
Emot
22 oktober 2021

Eten was niet warm meer. Wel volgens afgesproken tijdstip.

Edu ten hoopen
22 oktober 2021

Geen commentaar

Marina
21 oktober 2021

De bezorger liet de tas vallen met uitpakken. Stond 5 min in de kou de knoflook saus van alle bakjes te schrapen. Resultaat geen sausjes , kapot blikje drinken en lauw eten. Normaal nooit geen commentaar maar wat een dullige bezorger.

Misana
21 oktober 2021

Bestelling was 17.15 en komt om 17.35,pizza was niet erg warm meer,ook de shoarma handwarm. Ben beter gewent ,jammer dat het nu niet is gelukt

Robert
18 oktober 2021
D
17 oktober 2021
Ano
15 oktober 2021
Patrick
14 oktober 2021

Vandaag voor het eerst een keer wat besteld, Vond de shoarma smaakloos en de kipdoner was ook niet best, zal hier niet snel Weer wat bestellen,

Paul
13 oktober 2021
Orlando
13 oktober 2021

Online bestelling gedaan en zelf opgehaald, thuis aangekomen bleek dat er geen sauzen bij zaten, die wel op de bon staanโ€ฆ.

Bekkers
11 oktober 2021

Top pizza's. Droge bodem.

Chantal Hartgring
10 oktober 2021

Heerlijk eten, super vriendelijk personeel, echt een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G.H.
9 oktober 2021

Het eten was op tijd. De aardappelschijfjes waren te hard gebakken.

.
9 oktober 2021

Jammer dat er niet goed word gelezen Spa blauw is rood jammer

jan priekaar
6 oktober 2021
Pizza
6 oktober 2021

Lekkere pizza had wel warmer gekund

Wendy
3 oktober 2021

Volgende keer graag de sausjes erbij die ik besteld en betaald heb.. wel sausjes gekregen die wij niet eten. Verder super lekker gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nileen
2 oktober 2021

Snelle bezorging, En de shoarma schotel was heerlijk van smaak, een heerlijke salade erbij. En de scherpe saus is ook lekker. Zeker voorvherhaling vatbaar. Tot snel.

Marion
2 oktober 2021

Lekker en goed eten. Alleen jammer dat de papieren zakken eten tekens kapot zijn bij aankomst

Henri
29 september 2021

was weer een lekkere kapsalon

Sleman
29 september 2021
Stephanie
27 september 2021

Ik had een pasta met ossenhaas die was zo doorbakken dat het ontzettend taai was! En de tortellini was niet lang genoeg gekookt was ook helemaal taai Dus jammer genoeg alles weg kunnen gooien

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique Postma
26 september 2021

We hadden bij 1 gerecht geen groente en ook het gratis blikje drinken + sauzen ontbraken. Maar het eten was super.

Ramon
25 september 2021

Heerlijk eten , goed bereid en lekker snel via de app besteld zo houd Cleopatra de marge in huis ipv af te moeten staan aan thuisbezorgd.NL

Danielle
25 september 2021

Werd netjes gebeld dat het eten wat later bezorgd werd als dat ik aangeklikt had. Eten was veel en lekker

Arjan
24 september 2021

Zoals jullie weten bestel ik geregeld bij jullie en over algemeen geen klachten. Maar zoals vanavond cq vanmidag nog dat ben ik niet gewent van jullie shoarma was niet echt meer op temperatuur en bezorger kon niet afrekenen doordat hij zijn portemonnee niet bij zich had vervolgens is die later op de avond geweest kon hij vervolgens niet wisselen. Ik weet niet hoe jullie dit gaan oplossen!! Veder een fijne avond

Konter
23 september 2021

Het was in 1 woord fantastisch!

Franke
22 september 2021

Het was weer heerlijk zo als altijd. Jullie zijn toppers

Twan De vries
21 september 2021

Goed op tijd

Michael
20 september 2021
desire oude engberink
18 september 2021

Eten voortreffelijk. Kwamen alleen 2x knoflooksaus te kort wat we besteld hadden.

Thomas Riemersma
18 september 2021

Geen servetjes

Astrid
17 september 2021
Jorg
16 september 2021

Pasta Cleo gehad. Lekker man.

Rico
15 september 2021
Siegersma
14 september 2021
Rico
12 september 2021

Meer dan een uur van te voren besteld met bezorgtijd 18:30, werd pas na dat ik had gebeld waar het bleef om 19:10 bezorgd. Eenmaal uitgepakt bleek dat de dรถner zwaar aangebrand was. 1maal, nooit weer Cleopatra voor mij

Julia
12 september 2021

Bestelling was er met een kwartier en het eten was super lekker, zoals altijd.

Eunice
11 september 2021

Altijd als ik online bestel vraag ik de pizza te snijden hier wordt geen gehoor aangegeven . Ik denk ik bel even om te vragen snij mijn pizza even . En tot mijn verbazing krijg ik wederom mijn pizza niet gesneden .

Boekelo
11 september 2021
Jesse
10 september 2021

2 dingen waren niet geleverd. Daarna prima opgelost.

M.Bekkers
8 september 2021

Snelle levering en pizzabodem is droog, erg lekker

Erwin
7 september 2021

Wederom heerlijk! Goed warm en ruim voldoende!

Bas-Jan Bor
5 september 2021

Eten was zoals altijd top. Pizza's goed van smaak. Voor een zondag was de bestelling snel, ze stonden met 20 min voor de deur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk
2 september 2021

Geen idee was gewoon lekker top .

B
2 september 2021
El
1 september 2021

Snelle bezorging. Goed warm en erg lekker

Siegersma
29 augustus 2021
Simonne
29 augustus 2021
Simonne
29 augustus 2021
Gerald
26 augustus 2021
Annette
24 augustus 2021

Snelle bezorging en heerlijk gegeten!

Tes
23 augustus 2021

Gewoon zoals altijd heerlijk !!

Bergsma
23 augustus 2021

Bezorging duurde te lang (2 uur)en was niet compleet saus vergeten ook niet nabezorgd op t eten was niets aan te merken zoals altijd prima๐Ÿ‘ben ook niet al te vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bakker
23 augustus 2021

Pizza besteld, smaak was top en rijkelijk belegd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ingrid Schoenmaker
23 augustus 2021

Heel lang gewacht op onze bestelling, na diverse toezeggingen met 10 minuten zijn we er met het eten , duurde het nog heel lang. De problemen met de bezorging zijn door de eigenaar naar volle tevredenheid opgelost. Eten smaakte goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
22 augustus 2021

Wij hadden een bestelling geplaatst bij Cleopatra, wat wij vaker doen. We hadden โ€˜m ingesteld op โ€œzo snel mogelijkโ€. De tijd die we doorkregen via de mail was 18:45 uur. De bestelling werd 45 minuten later bezorgd dan gepland. Wellicht had dit te maken met de drukte. Alsnog zijn wij niet gebeld dat het eventueel later kon worden (wij hadden zelf meerdere keren gebeld, maar de andere kant van de lijn was bezet.). Tijdens het eten kwamen we erachter dat alle kipfilet zwart was (verbrand). Dit zijn we niet gewend van Cleopatra. Jammer dat dit heeft kunnen gebeuren. Hopelijk de volgende keer beter.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ali
22 augustus 2021

Het is jammer, het duurde meer dan 2 uur om een โ€‹โ€‹pizza te brengen, het kwam allemaal koud aan

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dieter
22 augustus 2021

Het smaakte weer heerlijk๐Ÿ‘๐Ÿป

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

RS
22 augustus 2021
Ron
21 augustus 2021

Heerlijke gerechten en vriendelijke & snelle bezorging.

Ebony
21 augustus 2021
Gert Kel
20 augustus 2021
Paul
18 augustus 2021

Snel en van goede kwaliteit

jennefer
18 augustus 2021
Bianca
18 augustus 2021
Ghada
14 augustus 2021

Eten was koud jammer genoeg

Davey
14 augustus 2021

Het eten was lekker en rijkelijk gevuld. De bezorger was op tijd. Ik heb gevraagd of er wat extra's bijkon. Nadat de bestelling geplaatst was zag ik pas dat er eigenlijk een meerprijs aan vast zat. Bij levering zag ik dat dit erbij zat. Dit laat zien dat er wordt gedacht aan service en klantvriendelijkheid.

Mike
12 augustus 2021
Joop
11 augustus 2021

Was lekker maar niet erg warm meer ,dat was jammer.

Alice boonstra
10 augustus 2021

Altijd nette en aardige bezorgers!

Wilco
10 augustus 2021

Was weer heerlijk!

desire van voorst
8 augustus 2021

pizza voorsnijden. En pizza blijven mooi de door de witte houder middenin pizza.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angelica
8 augustus 2021

Weer geweldig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JAW Helmink
7 augustus 2021

geen knoflooksaus bij de spareribs ontvangen

Kurby
7 augustus 2021

Gewoon lekker zoals altijd

Siegersma
5 augustus 2021

Ik had besteld voor 17,45 maar kreeg het om 17,10 erg snel was net oo tijd thuis maar eten was weer voortreffelijk echt 5 sterren.

Angelica
4 augustus 2021
Elias
30 juli 2021

Heerlijke shoarma

desire
29 juli 2021

pizza dozen waren ingedeukt..en jammer dat ze niet gesneden waren..

Beute
28 juli 2021

Alleen jammer dat het pita broodje niet meer bij de shoarmaschotel zit. Dat je die er apart bij moet bestellen.

Ben Poel
26 juli 2021

Keurig op tijd een supershoarma bezorgd , mals en smaakvol . De scherpe saus is duidelijk home made .

Arendottens
26 juli 2021

Nou jullie zijn bij mij nog steeds nr 1hoor ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

jan priekaar
26 juli 2021

ik vroeg of ik doner kon krijgen inplaats van shoarma.en kreeg shoarma ook wou ik een blikje bier .kreeg icethee

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis Drenthen
25 juli 2021

De aardappelschijfjes waren zo hard en de patat was vet . Ik ben betere kwaliteit gewend van jullie . Sorry maar deze x was het niet goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kevin
25 juli 2021

Goed eten en geweldige service!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

CJ
25 juli 2021
Heeerlijk
24 juli 2021
Wilco
24 juli 2021
Silvia
23 juli 2021

Snelle bezorging van, weer, lekkere broodjes shoarma.

Prins
23 juli 2021

In de plaats van een hanburger menu Kregen we een shoarma menu in de plaats van patat kregen we twee Turkse broodjes we hadden haast dus hebben we maar het beste van gemaakt en de bestelling rond vier uur door gegeven รฉรฉn pluspunt het smaakte wel goed

Edu ten Hoopen
23 juli 2021

Was weer om je vingers af te likken

Orlando Girjasing
22 juli 2021

1 knoflooksaus gekregen, terwijl er 2 waren besteld.

Tonnie
18 juli 2021

Snelle bezorging, lekkere shoarma zoals altijd. ร‰รฉn van de beste van Enschede en omstreken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sara
17 juli 2021

Wij halen hier al jaren onze pizzaโ€™s. Heerlijke pizzaโ€™s! Ook de scherpe saus (zelfgemaakt) moet je zeker geproefd hebben.

P . Bokma
16 juli 2021

The best in town. Alles top

Martijn de Jonge
16 juli 2021

De knoflooksaus zat er niet bij.

Suzan
11 juli 2021

Smaakte weer erg goed!

Yozeen
10 juli 2021

Heel goede prijs kwaliteit verhouding. Lekker ook de groenten (coleslaw) erbij.

Prins
10 juli 2021

Het eten was goed niet vet top Bezorging was prima

Mandy
8 juli 2021

Het eten heeft weer goed gesmaakt!

Sheila Bruinsma
8 juli 2021

Zoals altijd heerlijk gegeten!!De bezorging is altijd Top!๐Ÿ’ De lekkerste kapsalon eet je hier!!En niet te vergeten,je krijgt zelfs nog een gratis blikje drinken.Zo leuk!๐Ÿ’๐Ÿ‘

Erik
6 juli 2021

toppers

Van Merlevoort
5 juli 2021

Grote schotel, genoeg voor iedereen. Vlees was lekker gegrild. Klein minpuntje waren de aardappelschijfjes, die waren zacht en een beetje taai. De bezorger was zeer vriendelijk. We gaan hier vaker wat proberen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marion
2 juli 2021

Biefstuk super mals..eten verder top En netjes op tijd geleverd

Jorg
27 juni 2021

Lekker hoor!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vd Beek
27 juni 2021
Bionda
27 juni 2021

Normaal top Nu meer dan 2 uur wachten na bellen kwam het redelijk snel kipdรถner zonder groente , pizza steenkoud en aardappelschijfjes net chips Druk zijn en wat langer wachten is goed maar dat dan de kwaliteit zo slecht wordt helaas

Roy
26 juni 2021

Veel eten, goed warm. Spareribs misschien net iets aan de zoute kant. Verder alles prima en snel bezorgd! Wordt herhaald

Danielle Kuipers
25 juni 2021

Bestelling kwam na 2 uur, nadat we gebeld hadden of het nog kwam. Excuses en we zouden een gratis drankje krijgen. Niet gekregen. Na 15 minuten kwam de bestelling alsnog (dus na 2 uur en een kwartier) en deze was helaas niet meer warm. Ik had graag een e-mail gestuurd, maar kon geen e-mailadres vinden op de website. Helaas niet zoโ€™n goede ervaring.

Gabriella
24 juni 2021
CJ
24 juni 2021

Het eten heeft heerlijk gesmaakt en de bezorging was snel.

Eva Maria
23 juni 2021

Absoluut heerlijk eten

Jesse Buit
23 juni 2021

Ruim op tijd, heel warm en weer erg lekker.

Janine
23 juni 2021

Kapsalon besteld. Snelle bezorging. Grote portie (kon het niet eens op wat anders wel lukt) en ontzettend lekker gekruid. Zeker voor herhaling vatbaar.

Bart Bor
20 juni 2021

het was lekker,en veel

Rewi
19 juni 2021

Besteld en niet bezorgd, geen telefoontje gehad. Zo slecht!

Guido
19 juni 2021

Top!

Yasar
19 juni 2021

Altijd goed !!

Benne
18 juni 2021

Ik ben vaste klant maar vandaag voor de 1 e keer shoarma gekregen met giga veel vet aan het vlees lijkt wel een andere leverancier van het vlees hoop dat dit eenmalig was anders ben je mij kwijt als klant De kip was voortreffelijk

Bianca
18 juni 2021

Eten als altijd dikke prima! Bezorging duurde ruim 1,5 uur. Dik half uur na de verwachtte bezorgtijd. Kan gebeuren, helemaal op vrijdag, maar even een telefoontje, app of mail dat het iets vertraging heeft was prettig geweest.

Mandy
17 juni 2021

Het smaakte weer heerlijk ๐Ÿ˜Š

Bernadette
16 juni 2021

Het was erg lekker en op tijd bezorgd met een woord top

Wilco
16 juni 2021

Was weer heerlijk! Zekers een aanrader!

Ottens
14 juni 2021

Nog steeds de beste naar al die jaren ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Ottens
14 juni 2021

Nog steeds de beste naar al die jaren ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Bert stuivenberg
14 juni 2021

Vandaag een foutje geweest met de bezorging, Maar dit werd super goed opgelost, Kan niks anders zeggen dan een groot compliment voor deze zaak,

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
9 juni 2021
Anoniem
8 juni 2021
Karlijn
8 juni 2021

Zoals altijd weer heerlijk!!

Leonie
7 juni 2021

Klein foutje bij de bestelling maar werd gelijk na bezorgd. Super topppp.

jan priekaar.
6 juni 2021

Was lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob
6 juni 2021

Uitstekend! ๐Ÿ˜€

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Prins
4 juni 2021

Eten was zo als altijd goed De bezorging was 20 minuten later Kan ook door de drukte komen

Anja
4 juni 2021

de aardappelschijfjes waren te hard en heel vet dat is jammer, verder was het eten goed. Ook vind ik het jammer dat het zolang duurd voor het eten bezorgd word, ik heb 1,5 uur moeten wachten op het eten, je krijgt een mail hoelaat het eten bezorgd word en dan is het nog een half uur later. De bezorger was netjes en beleefd.

Knobbe
30 mei 2021

Altijd lekker een echte aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P. Bokma
30 mei 2021

Best shoarma in town

Guido
28 mei 2021

Super!

Tim Visser
26 mei 2021
Rene
25 mei 2021
Yvonne de vries
24 mei 2021

Heerlijk gegeten. Een + punt is dat het nog lekker warm was.

jan priekaar.
22 mei 2021

Was lekker dit keer vooral de kebab vorige keer was het niet lekker veel te rood van kleur ook.

Linda
21 mei 2021

Lekker eten. Veel eten. En gratis drankje. Nette service

Siegersma
20 mei 2021
Ghada
19 mei 2021

Het was lekker een mooi op tijd

Joery nijkamp
18 mei 2021

Gister een heerlijke entrecote besteld en smaakte geweldig๐Ÿ‘Œ

Jan
16 mei 2021

Bestellen via de app ging makkelijk. We hebben zelf afgehaald en het eten was op de afgesproken tijd klaar en smaakte prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jannienke
16 mei 2021

Ik bestel eigenlijk altijd bij cleopatra omdat het eten altijd goed is. Gisteren besteld en de sparibs waren gewoon niet te eten.. ze waren heel zout en er zat zoveel marinade op dat het door de hele tas was gelekt. Ik had stokbrood erbij besteld met kruidenboter maar de kruidenboter waren ze vergeten en over mijn stokbrood zat allemaal marinade. Ik heb dus alles in de ton gegooid en niet op gegeten ik bestel elke week wel een keer hier maar de laatste 2 a 3 weken is het niet dat wat het geweest is.

Bionda koopman
14 mei 2021

Top , snel veel enz enz Super goed eten

Kuipers
13 mei 2021

Aardappel schijfjes keihard gebakken en verkeerde saus erbij gedaan.

Toni
12 mei 2021

Super lekker eten Bezorging op tijd Dus zeker de moeite waard Bedankt cleopatra

Tonia
11 mei 2021

eten was al behoorlijk afgekoeld ,pizza verder prima , gebakken aardappels veel te hard gebakken , knoflooksaus vergeten

Schwartze
11 mei 2021

Precies op de afgesproken tijd, pizza heerlijk warm en goed van kwaliteit. Aanrader.

Siegersma
10 mei 2021

Precies op tijd altijd goed eten.

Prins
7 mei 2021

Perfect ๐Ÿ‘

Anon
3 mei 2021

Ondanks dat het een zondag was stond de bezorger super snel aan de deur. Eten was weer heerlijk zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angelica Nijhuis
2 mei 2021

Het was de eerste keer waarschijnlijk niet de laatste Als de kwaliteit hetzelfde blijft ๐Ÿ‘๐Ÿป

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Zandstra
1 mei 2021

Pizzaโ€™s besteld. Heerlijk gegeten. Goede prijs en kwaliteitsverhouding!

Mandy
30 april 2021

Eten was weer heerlijk ๐Ÿ˜‰

Silvia
28 april 2021
Jonkers
27 april 2021

Het eten was zo lekker,het vlees was echt heel mals en de groenten vers,lang geleden dat we zo lekker hebben gegeten Mvg

Dennis
27 april 2021

Super lekker gegeten, bedankt Cleopatra!

w.moss
27 april 2021

Voor de eerste keer iets besteld bij Cleopatra de entrecote smaakte prima en ook de bijlagen waren met zorg klaargemaakt ( lekkere patat en frisse sla) ook de bezorging was op tijd wij zullen zeker nog wel eens vaker iets bestellen want de menulijst belooft veel lekkers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gert Kel
27 april 2021
Anoniem
27 april 2021

Was perfect en erg lekker en netjes op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Richelle
27 april 2021

Laatste weken extreem lang wachten of bestellingen kloppen niet

A.Ottens
27 april 2021

Als van ouds prima ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Tijhuis
26 april 2021

Bestelling was niet compleet na gebeld te hebben moesten we nog 50 minuten wachten op de aardappel schijfjes en de satesaus de shoarma broodjes hadden we al uitgebreid opgegeten terwijl de helft van de bestelling nog na na geleverd moest worden.

Maddox
26 april 2021

Altijd perfect en lekker !

Dieter
20 april 2021
KCL
20 april 2021

Lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jessica
17 april 2021
Miriam
16 april 2021

Goed eten, goede porties, erg vriendelijk

Mirel
16 april 2021

Grote kip kapsalon fan!! Maar vandaag was van beide kapsalons de kip zooo zout (gekruid). Dit is niet watvte gewend zijn. Vandaag ging ie de prullenbak in. Volgende keer hopelijk weer beter..

Kim
15 april 2021

Was mooi snel bezorgd. Eten was heerlijk en veel, alleen jammer dat de knoflooksaus vergeten was.

Nighel
14 april 2021

Deze keer was ik zeer tevreden over de bezorgtijd, laatste keer moest ik meer dan 2 uur wachten nu 24 minuten. Eten was ook super lekker.

Jonkers
14 april 2021
Beek
12 april 2021

De beste met de lekkerste amoon schotel!

Willemsen
12 april 2021

Bezorgen een half uur te laat bel je en zeggen ze met 15 min is hij er wacht je nog eens 45 min

Leroy Oosterhuis
11 april 2021

Slecht 19:00 uur besteld 21:38 gebracht echt niet goed zo lang wachten